Khamis, Disember 25, 2008

Gila!

BUTTERWORTH: Police have detained two suspects for raping a year-old toddler.
NST

Nafsu. Tak waras. Syahwat. Syaitan Nirrajiim.

Binatang lagi elok perangai dari 2 manusia ni. Malu aku menjadi seorang manusia bila ada manusia yang bernafsu iblis.

4 ulasan:

irma ibrahim berkata...

ha ni.
mak dia g keja bapak n abang bt hal.
gila! memang gila!

hans berkata...

aku kalau tak nak wat entry pasal ni
tapi mengenang aku akan banyak mencarut dan memaki lalu aku terpaksa tahan kehendak hati..
apa2pun dua ekor manusia tu memang hanjing babi lahanat setan
gila tul..
1st aku baca aku gila punya marah
budak umur 20bulan pun jadi
bodoh dan baghal punya manusia
kalau diorang tu jiran aku sah2 kena terajang telur dgn aku sampai mati...
alamak..aku dah emo gila...

Jazli Safwan berkata...

anjing pon tak gila macam depa

Aliya Azmi berkata...

kalau uncle rogol anak sedara sendiri?