Sabtu, Jun 12, 2010

Fenomena Seni

Bukan. Aku bukan minat pun dengan rancangan ini. Tapi, kadang-kadang tertengok tanpa sengaja bila bohsan mula mendirikan monumen-monumen  tdalam sarang hati.

Setiap kali aku tengok, aku rasa rancangan ini mandul. Bincang satu isu, tapi tak berkembang. Satu pihak. Dan, Rosyam Nor bukanlah orang yang bagus dalam mengembangkan isu itu, tapi dia lebih memanipulasikan keadaaan dan banyak provokasi.

Ah. Tapi, aku baru usai menonton Fenomena Seni yang membincangkan hal-hal Rock Kapak. Aku terpana, bila sewaktu montaj untuk tayangkan VT, muzik latarnya ialah sebuah Brutal Death Metal. Horns Up RTM! \m/..

Ha Ha Ha. Dulu, depa lah yang nak jadi hero hentam Metal-Metal ni. Sekarang, lagu Metal juga yang depa pakai.

1 ulasan:

hans berkata...

hahahahaha
biasalah
dunia berubah
hohoho