Ahad, Januari 25, 2009

Barrack Husein Obama

Baca sejarah dia memang lah teruja. Kalau ada rajin membaca buku-buku perihal mamat ni, memang ada menyokong dia menjadi presiden negara tu.

Tapi, orang ni kah yang boleh diharap untuk membantu Palestin?



Gambar diceduk dari web Yahudi.

4 ulasan:

Liza Barhan berkata...

Obama nie mmg la mcm gempak..tapi xyah la harap sgt kat dia bab2 Palestin-Israel nie..ntah2 sama je.

Jazli Safwan berkata...

Dia pun sembah mourning wall kat jerusalem..

Aliya Azmi berkata...

agama, tu ttg hak dia kot? but, ttg kisah hubungan antara manusia tu.. maybe he's working on it. kita tgk je la.

e-zul Iswhat berkata...

dr time die brkempen lg dh nampak yg obama lg mementingkan dasar dalam ngr dr luar.

so expect a change in USA, not the world.

tp who knows ape jd in the future kan?