Selasa, September 16, 2008

Berkasih Sayang


Mari berikan mereka kasih sayang!

Majlis Kasih Sayang Ramadhan DMC 4E

Tempat : Rumah Seri Kenangan, Cheng, Melaka.
Tarikh : 18 September 2008, Khamis
Masa : 4.00 petang - 10.00 malam

Antara aktiviti yang bakal diadakan ialah persembahan khas dari warga DMC 4E ( aku jadi tukang ambil gambar saja, sebab dah aku ajk publisiti.Haha), acara beramah mesra dengan warga Rumah Seri Kenangan, majlis berbuka puasa dengan hidangan Nasi Ayam Nadia, nasi ayam paling laris di daerah Alor Gajah dan solat berjemaah.

Pensyarah-pensyarah Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media UiTM Melaka yang berkelepangan juga turut serta dalam acara ini.

Kami amat mengalu-alukan sumbangan ikhlas anda untuk disalurkan ke tabung kebajikan RSK, Cheng.

Ramadhan dihayati, amal disusuri.

1 ulasan:

Unknown berkata...

assalamualaikum.. saya syafiqah dari Kolej Profesional Mara Ayer Molek.. ingin bertanya tentang tentatif cik/puan/tuan semasa berada di RSKC ni.. banya yang saya nak tanya.. kalau sudi untuk berkongsi, sini saya bagi no sy 0136749690 (whatsup).. kalau sudi, bagi la respon kepada saya untuk saya bertanya lebih lanjut.. atau email saya .. ns.pyqa@gmail.com maaf mengganggu segala respon dari cik/puan/tuan amat saya hargai..