Selasa, Januari 22, 2008

Pameran Pemuda Pemudi




Ini memang perhimpunan untuk anak muda. Youth ’08 merupakan satu pameran yang memang menarik perhatian ramai anak muda kota berkunjung ke tempat seeklusif Putra World Trade Centre (PWTC).

Acara yang diseimbangkan antara hiburan, pengetahuan, bakat dan ilmiah. Antara yang menarik perhatian aku sebagai pengunjung ialah booth baju dan pengunjung yang mempunyai minat dalam fotografi. Sebagai amatur, cukup teruja dengan jurugambar-jurugambar yang datang.



Sempat juga aku membeli DVD yang memang aku cari selama ini. Sebuah DVD yang mempunyai karya dokumentari Fahmi Reza dan aku beli sendiri dari empunya badan di gerainya.

Terima kasih kepada kenalan-kenalan yang mengkhabarkan event ini, yang terserempak dan menegur aku, yang mencuba mengambil gambar dengan kamera aku dan juga penggiat-penggiat seni reka baju yang melayan pertanyaan aku.

Tiada ulasan: